سامسونگ رسما صفحه نمايش Galaxy SIV را مشخص کرد
موبایل و تکنو لوژی
اطلاعات کلی درباره موبایل
چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : good boy

 اکثر سازندگان گوشي‌هاي موبايل، نسل جديد گوشي‌هاي خود را با صفحات نمايش 5 اينچي و دقت Full HD معرفي کرده‌اند و سامسونگ به عنوان يکي از برترين توليدکنندگان گوشي‌هاي هوشمند، از اين رقابت عقب مانده است. اما نقشه برنامه آينده اين کمپاني که در غرفه نمايشگاه CES به معرض نمايش گذاشته شده بود، حاکي از آن است که سامسونگ به زودي با تمام قدرت به اين رقابت وارد خواهد شد.


يکي از نويسندگان تيز بين سايت تخصصي AnandTech، در غرفه سامسونگ در نمايشگاه CES 2013، متوجه وجود نموداري از صفحات نمايش موبايل اين کمپاني شد که در آن، صفحه نمايش پرچم‌دار بعدي اين کمپاني (Galaxy S IV) نيز مشخص شده است.


اين صفحه نمايش که در سه ماهه سوم جاري ميلادي معرفي خواهد شد، 4.99 اينچي بوده و داراي رزلوشن Full HD يعني 1080×1920 مي‌باشد که تراکم پيکسلي بي‌نظير 440ppi را ارائه مي‌دهد. به علاوه اين صفحه نمايش از نوع Super AMOLED مي‌باشد، بنابراين رنگ‌هاي زنده تر و غليظ‌تري نسبت به صفحات نمايش گوشي‌هاي Sony Xperia Z و HTC Butterfly خواهد داشت. سامسونگ ادعا کرده است که صفحه نمايش جديد، 25% کم مصرف‌تر از صفحات نمايش Super AMOLED قبلي مي‌باشد.


با اين وجود، مي‌توان گفت که حداکثر تا 2 ماه و نيم ديگر، گوشي Galaxy S IV معرفي خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موبایل و تکنو لوژی و آدرس techman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 734
بازدید کل : 33735
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1